Światowy raport Philips na temat piękna

15 Lip 2015 | Autor: | Kategoria: Felietony, Uroda

 

Marka Philips opublikował wyniki swojego światowego badania przeprowadzonego pod hasłem „Czym jest piękno”, który przedstawia opinie ponad dziewięciu tysięcy kobiet, w tym Polek. Celem badania przeprowadzonego w dziewięciu krajach było sprawdzenie, czy branża pielęgnacji kobiecej nadąża za zmieniającymi się rolami i potrzebami kobiet, ale również poznanie opinii kobiet żyjących w różnych miejscach globu na temat piękna i pielęgnacji urody.

Współcześnie kobiety na całym świecie coraz odważniej wypowiadają się na temat urody według własnych wytycznych i nie chcą wpasowywać się w tradycyjne stereotypy. Podejmują nowe role, wyzwania prywatne i zawodowe, jednocześnie też coraz świadomiej celebrują złożoność kobiecej natury. W swoim badaniu Philips chciał sprawdzić, czy branża pielęgnacji kobiecej odpowiada na te zmieniające się trendy i związane z nimi potrzeby. Jednym z interesujących wniosków wynikających z opublikowanego badania jest to, że na całym świecie dzisiejsze postrzeganie urody jest pełne sprzeczności, a na poziomie intelektualnym kobiety odrzucają potrzebę bycia postrzeganą jako atrakcyjna przez osoby z zewnątrz. Jednak w rzeczywistości standardy, definicje i oczekiwania co do tego, czym jest oraz czym powinno być piękno są nadal określane przez czynniki zewnętrzne, które trudno zignorować. Kobiety powinny zatem doskonalić swoje nawyki pielęgnacyjne dzięki inteligentnym rozwiązaniom, najnowszym technologiom i innowacjom, na tworzeniu i wdrażaniu których koncentruje się marka.

materiały prasowe

materiały prasowe

Obecnie Philips sprzedaje rocznie około 20 milionów produktów do pielęgnacji urody w prawie 100 krajach, a portfolio produktów do pielęgnacji Philips obejmuje blisko 350 różnych pozycji, przy czym wszystkie przeznaczone są do łatwego stosowania w domu. Są to urządzenia do pielęgnacji włosów, depilacji i pielęgnacji skóry.