Płaski brzuch na wiosnę

02 Kwi 2013 | Autor: | Kategoria: Porady, Uroda

Gdy po zimie na brzuchu pojawiła się kłopotliwa oponka nie trzeba panikować, a przystąpić do jej eliminacji. Szybka reakcja i konsekwentne działanie przyniosą odpowiedni skutek i pozwolą na nowo cieszyć się atrakcyjnie wyglądającym brzuchem.

brzuch

  • Walka z tłuszczykiem powinna rozpocząć się od ćwiczeń. Przedtem jednak trzeba zrobić rozgrzewkę. Przygotuje się w ten sposób organizm do wysiłku, uchroni przed kontuzją oraz poprawi skuteczność treningu. Kiedy już przystąpimy do wykonywania ćwiczeń nie powinno się ograniczać wyłącznie do robienia tzw. brzuszków. Różnorodny trening pozwoli wzmocnić kilka partii ciała oraz zapobiegnie przyzwyczajeniu się mięśni do jednego typu ćwiczeń.
  • Wykonując skłony trzeba robić to starannie, z zachowaniem umiaru i w odpowiednim tempie. Nadmierny wysiłek i złe wykonywanie ćwiczeń przyczynią się do zniechęcenia i kontuzji. Zamiast 100 brzuszków lepiej zrobić 50 poprawnych. Ćwiczenia najlepiej wykonywać 2-3 razy w tygodniu wtedy organizm będzie miał czas, aby się zregenerować.
  • Żeby szybko się nie zmęczyć warto zadbać o prawidłowy oddech w czasie wykonywania skłonów. Wydech należy robić w momencie zginania tułowia, a wdech prostowania. Powietrze nabiera się naturalnie spokojnie, a nie gwałtownie i resztką sił.
  • Na płaski brzuch składa się też odpowiednia dieta. Tłuste, tuczące i słodkie przekąski warto zastąpić warzywami i owocami oraz zdrowym białkiem. Nie można oczywiście głodzić się i wprowadzać restrykcyjnych diet. Spowodują one tylko osłabienie oraz efekt jo-jo.